کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه شرکت در آزمون هامبورگ

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ق.ظ


📍تجربه کالج هامبورگ
📍ارسالی از اعضای گروه

امتحان کالج هامبورگ ۴۰ دقیقه طول میکشه و سطح زبان ب۲ هست.
برای ام کورس از ۲ بخش لوکه و سی-تکست تشکیل میشه..
سطح امتحان همون بین ب۱ و ب۲ هست ولی بودن از دوستانم که تو ایران معلم زبان بودن و در امتحان رد شدن.
من سطح زبانم س۱ هوخشوله بود(از آ۱ -س۱تو آلمان خوندم)
شخصا برای امتحان Gramma B2 -C1 خوندم،همه Präposition هارو حفظ کردم و کتاب های Aspekte،sicher ب۲ وس۱ کامل خوندم.
وقت برای امتحان زیاد بود و می‌شد ۲ ۳ بار چک کرد،اگر بلد نبودین رد شین ٫بعدا میتونین روش فکر کنین .
مانور زیادی رو آرتیکل داده بودن و اگر بلد باشین ۷۰٪ راه رفتین.
برای بخش لوکه جملاتی مثل führen +zu میاد شما باید حدس بزنین که جای خالی مثلا zu هست.
من دیروز زنگ زدم و ۱۰ دقیقه بعد تماس جواب ام اومد و گفتن جزوه ۵ نفر اول بودم.
در آخر آرزو موفقیت براتون دارم و سر امتحان به خودتون ایمان داشته باشین و استرس نداشته باشین🙏🏼

#هامبورگ
#تجربه_شخصی


برای طرح سوالاتون میتونید از اینجا به گروه تلگرام وارد بشید

 

۹۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی