کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه امتحان بخوم

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۵ ب.ظ

تجربه امتحان بخوم؛


سلام من ۱۲ ژانویه امتحان بخوم رو دادم که فورکورس قبول شدم. امتحان ۸ صبح شروع شد و قسمت زبانش ۳ تا تایل داشت. اولی Text Produktion و بعدش Hörverstehen و آخر از همه Lücken Test بود.

تکست پرودوکسیون با موضوع کمتر شدن تعداد خانواده ها در آلمان بود که یک نموداد داده بود و ازمون خواسته بود وضعیت رو توصیف کنیم و با کشور خودمون مقایسه کنیم و در نهایت نظر شخصی خودمونو بگیم. حدود ۱۵۰ کلمه باید مینوشتیم.

بخش هوقن در مورد شاخه های مختلف تحصیلی در آلمان (آوسبیلدونگ و دانشگاه و آبیتور و هوخشوله و...) بود که یک‌ مصاحبه بین مدراتور و یک کارشناس رو در موردش شنیدیم و بعد دو صفحه سوال رو باید جواب میدادیم به شکل های مختلف شامل صحیح و غلط و نوشتن کلمات اصلی و نام بردن نکات گفته شده در هوقن.

در کل اگر با حواس جمع گوش میدادیم خوب میشد جواب داد.

بخش لوکن تست سخت تر از B1 بود و شباهتی با موت سور لوکه نداشت. تمام متن ها به صورت پریتغیتوم بودن و کلمات نسبتا قلنبه سلنبه ای میخواستن.

در نهایت بخش ریاضی که ۳۰ دقیقه زمان داشت و تعداد سوالات برای ۳۰ دقیقه نسبتا زیاد بود. حد و انتگرال و مشتق و مثلثات و توابع و لگاریتم توش اومده بود.

و این رو هم اضافه کنم که این امتحان ۴۱۳ شرکت کننده، ۱۶ نفر قبولی، ۴۰ نفر لیست انتظار و ۴۰ نفر فورکورس داشت.

#تجربه_شخصی 

#تجربه_امتحان_کالج 

#بوخوم

#Bochum



📌تجربه ی امتحان بوخوم
📌ارسالی از اعضای گروه

سلام من دیروز ازمون ورودی کالج بخوم رو داشتم برای ت کورس گفتم بگم چند و چونش رو شاید به درد بچه ها بخوره
 ساعت ۸:۳۰ باید میبودیم اونجا پاس و پذیرش رو چک میکردن میرفتیم داخل دوتا خانم دوتا برگه بهمون میدادن رو یکیش شماره صندلی ها بود رو یکی دیگه ش هم باید ادرسمون رو مینوشتیم و بعدا تحویل میگرفتن
حدود ۴۰-۴۵ دقیقه بعدش ازمون شروع شد با قسمت زبان
اول یک تکست پقودوکسیون بود (شقایبن) با موضوع یادگیری یک زبان خارجی جدید و روشهایی که وجود داره سه تارو خودش داده بود
سه تا ایتم داده بود باید تو نوشته مون توضیح میدادیم
معایب و خوبی های هر روش
خودتون چه تجربه ای داشتید و اگه به کسی بخواید پیشنهاد بدید زبانشو بهتر کنه چیکار میکنید
فک کنم حدود ۳۰ دقیقه این تایل بود
بعدش میرفت هوقن که من ضبطش کردم براتون میفرستمش
نسبتا سخت بود برای کسیکه با ب۱ میخواست بده من اوکی بود برام چون مدل تست های تستداف رو کار کرده بودم و هوقن دیگه برام اب خوردن بود
تایل اولش بی نظم خونده شد اماربقیه تایلها همون موقع که پخش میشد جواب هارو میشد نوشت

بعدش سی تست بود چهارتا متن هرکدوم ۲۵ تا که به نظر من از کاسل خیلی خیلی اسونتر بود و من بدون هیچ مشکلی نوشتمش

بعد از زبان ریاضی بود
ریاضیش اصلا شبیه مدل تستی ک رو سایته نبود سخت تز بود اما میشه گفت سرفصلا همونا بود

انتگرال و حد و مشتق داشت ، مثلثات یک معادله داشت
مساحت لوزی
حالا اینارو هم دارم میزارم با هوقن براتون


ازمون ۱۱ اگوست بود نتیجه رو ۱۸ اگوست میزنن.  اگر قبول شده باشیم ۲۰ اگوست باید بریم ثبت نام شهریه ش ۳۴۰ این حدوداست
اگر قبول نشدیم اما ازمون رو خوب زده باشیم یک Vorkurs برگزار میکنن رایگانه برای ترم بعد اماده بشیم
اگه کلا قبول نشده باشیم هم که دیگه میریم به سلامت
ثبت نام فورکورس هم همون ۲۰ اگوسته

شروع هر دو کلاس ۲۲ اگوست هست


#امتحان #بوخوم #aufnahmetest


تجربه ی یکی دیگر از دوستان:

📌 تجربه امتحان کالج بوخوم



سلام بچها 

من هفته پیش امتحان ورودی بوخوم رو دادم ک متاسفانه قبول نشدم ! امروز رفتم ک نتیجه و درصدهامو ببینم ، ک گفتن فقط تایل لوکن تست و صحیح کرده بودن و اگ شما اونو بالای ٦٨ زده باشید بقیه تایل ها ک شامل هوقن و شقایبن و ریاضی میشد هم صحیح میکردن ک ببین چجوری زدید ! ک من تمرکزم روی همون سه تا تایلی ک صحیح نشده بود گذاشته بودم ! و خوب زده بودم اونا رو ولی متاسفانه لوکن رو با ٨ نمره اختلاف کم اوردم ! 

لوکن رو جدی بگیرید 

با اینکه ٤ تا تایله اما معیار قبولی اول لوکن ! 

موفق باشید همگی!!


#امتحان #بوخوم #aufnahmetest

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی