کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

گپ زیاد!

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸ ق.ظ

📌 ارسالی از اعضای گروه


یا هو

با سلام خدمت دوستان عزیز، تجربه مصاحبه و ویزا گرفتنم رو میخوام بهتون بگم و میدونم خیلیاتون تو شرایط من هستین امیدوارم مفید واقع بشه؛

من ٢٩ سالمه مدرک کاردانی تربیت بدنی دارم از دانشگاه آزاد، برای رشته فیزیوتراپی اقدام کردم در مقطع لیسانس. (دعوتنامه به شرکت در آزمون ورودی کالج کنستانس)


بین دیپلم و دانشگاه رفتنم ٤ سال وقفهً بود که با گواهی کار و مدارک مربوط به رشته تحصیلی دیپلمم که از فنی حرفه ای گرفته بودم این وقفه رو پر کردم و با مدرک ب ۱ زبان آلمانی و مدارک مربیگری مربوط به تربیت بدنی رفتم مصاحبه.


ناگفته نماند قبل از مصاحبه حداقل ٧ نفر به من گفتن ١٠٠ درصد ریجکت میشی نرو سفارت، چون سنت زیاده و مقطعی که اقدام کردی به سنت نمیخوره. دو نفر از این ٧ نفر مثلا تو کار پذیرش هستن و یکیشونم موسسه بود! البته بودن دوستانی که امید دادن و گفتن برو نگران نباش، که همینجا ازشون دوباره تشکر میکنم.


رفتم مصاحبه با مدارکم، آفیسر باهام فارسی حرف زد بعد چندتا سوال به آلمانی پرسید و دوبار گفت که سنت زیاده وقفه داری چیکار میکردی؟ گفتم کار می کردم و باید پس انداز میکردم. پرسید خوب توضیح دادی تو انگیزه نامهپ گفتم بله. یه نگاهی کرد و بعد فرستاد صندوق و گفت ٤ هفته بعد پیگیر باش.


ویزای من ٢٨روزه اومد، خودمم باور نمیکردم. و الان میخوام بگم که هیچوقت به شنیده ها توجه نکنین و با مدارک کامل و انگیزه نامه قوی برین جلو.


در پایان هم تشکر می کنم از همه عزیزانی که کمکم کردن تو این راه، مخصوصا گروه و کانال تحصیل در آلمان.


به امید موفقیت و تندرستی همگی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی