کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

گروهی برای طرح سوال هاتون

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

logogp

با همراهی دوستان گروهی تشکیل دادیم جهت رفع ابهام و پاسخگویی سوالات شما دوستان عزیز در خصوص اقدام برای تحصیل در کالج آلمان.
این گروه همواره تلاش می کند تا با انتقال تجربیات در زمینه نحوه ی اپلای برای کالج های آلمان و تمامی مراحل بعد و قبل از اپلای در کنار شما علاقه مندان به تحصیل در آلمان باشد.
هدف این گروه شفاف سازی راهیست که وکیل ها ودلال ها با دستمزد های میلیونی سعی در سخت جلوه دادن این مسیر دارند.
بحث های پیرامونی این گروه موضوعاتی شامل: ترجمه و تایید مدارک ، اقدام برای ویزا ، سفر به آلمان ، سکونت در آلمان و ... می باشند،
اگر علاقه مند هستید دوستان خود را نیز دعوت کنید.

telegram





نظرات  (۶)

سلام:
من توی دبیرستان در رشته تجربی درس خوندم و قبولی کنکور سراسری در رشته ی اقتصاد را دارم و میخواهم کالج Mkurs اپلای کنم.میخواستم ببینم حتما باید قبولی دانشگاه ایرانم ربطی به Mkurs داشته باشه؟
پاسخ:
معمولا رشته ای که قبول شدین زیر شاخه ی رشته ی دیپلم باشه بهتره...یه سری کالج ها هستن که گواهی قبولی کنکور نمیخوان مثل کالج ماینتز.
 ولی اینم موردی نیست که اصلا نشه پذیرش گرفت.. میتونین مکاتبه کنین و از دانشگاه مورد نظر سوال کنین
بسیار ممنون بابت پاسخ
مشکلی که  دارم  اینکه من هر چی ایمیل میزنم به کالج های المان اونها اصلا جواب سواله منو نمیدن و فقط یک ایمیل از پیش تعیین شده میفرستن .ا
پاسخ:
اگه سوالتون رو به طور دقیق بپرسین بعضی جاها جواب میدن.. ولی در کل تا مدارکتون رو نفرستین و بررسی نکنن کسی نمیتونه جواب قطعی بده چون تصمیم گیرنده دانشگاه یا کالجه..
تو سایت اپلای ابرد هم میتونین بگردین ببینید کسی مشابه شما تجربه داشته یا نه
سلام.
من از دانشگاه Bochum پذیرش دارم و دانشگاه هیچگونه مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی از من نخواسته و قرار شده که من در ابتدا از مقطع A1  آموزش زبان آلمانی داشته باشم که شهریه 500 یورویی رو هم واریز کردم. من لیسانس عمران هستم و برای همین مقطع لیسانس رشته عمران ازین دانشگاه پذیرش گرفتم و 18 شهریور 95 یعنی حدود 2 هفته بعد وقت مصاحبه دارم. حالا سوال من از شما اینه که دانشگاه که از من مدرک معلومات زبان نخواسته آیا سفارت هم ازمن این مدرک رو نمیخواد؟ چون من هیچ مدرک زبانی ندارم با این تصور که سفارت هم ازمن مدرکی تقاضا نمیکنه.
با تشکر 

سلام  
ایا سفارت بدون قبولی کنکور ویزا نمیده؟ حتی اگه پذیرش داشته باشی؟
پاسخ:
پذیرش اگه داشته باشید مشکلی معمولا پیش نمیاد تو روند ویزا از سفارت
سلام. وقت بخیر
چرا نمیشه توی گروه تلگرام شما عضو شد. لینک ارور میده.
پاسخ:
لینک آپدیت شد . دوباره امتحان کنید
من نمیتونم توی گروهتون عضو بشم لینک ارور میده لطفا راهنماییم میکنین؟ شماره بدم ادد کنین؟ 
پاسخ:
لینک عوض شده و ما فراموش کردیم متاسفانه اینجا هم عوض کنیم. الان این لینکی که هست کار میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی