کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه امتحان کالج کاسل

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ق.ظ

📌 ارسالی از اعضای گروه


های:)عاقا من  کاسل اولین امتحانی بود کع دادم و قبول شدم.حالا مثیکع کلن قبولی کاسل سخت نیس.و اینکع با فرانکفورت و ماربورگ تو یع روزع

ولی خوب بازم کسایی کع واسه امتحان اومدن بالا ۳۰۰ تا بودن

به نظرم واسه امتحان ۱.گرامر توپ ۲.ورتشاتز مهمه


۱.من خودم یه ترم زبان رفتم کع به نظرم تنها سودش اینع کع دوست پیدا کنی و حرف بزنی. و همخونهامم آلمانی بودن البته!

۲.لوکه b1 زدم‌فقط. ولی خوب خیلی زیاد روش وقت گذاشتم. هر تکست و کامل مینوشتم. اِندونگای کل کلمهارو چک میکردم.یع جوری کع آخراش دیگع حفظ بودم و لازم نبود دوباره گرامر چک کنم.



۳.یه اَپ هس واسه اندروید deutschlernen.ولی iOS ندارع.تو اون یه سری ارتیکل هس با تمهای مختلف و همزمان یه وویس پلی میشع و آخرشم معنی یه سری کلمه هارو دارع(Deutsch-Deutsch)

این به نظرم بیشترین تاثیرو داشت چون با هرکدومش یه عالمه کلمه درمورد یع موضوع یادمیگیری.


در کل به نظرم باید به این سطح رسید کع سر امتحان نشینی یکی یکی اندونگ چک کنی،باید تو ناخودآگاهت باشع.کلمه ام لازم نیس اصن ادم بشینه حفظ کنه و اینا.تکست اگع زیاد خونده باشع.اونجا کلمه میاد تو ذهنت


#تجربه_امتحان_کالج #کاسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی