کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

آزمون ورودی کالج کارلسروهه

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ب.ظ

📍ارسالی از اعضای گروه


سلام به همه ی دوستان.

من ترم قبل (ترم تابستون ۲۰۱۹) امتحان کارلسروهه رو شرکت کردم که متاسفانه قبول نشدم و اینجا تجربه ی امتحان رو با شما در میان میگذارم.

امتحان ساعت ۹ صبح شروع شد و به صورت کامپیوتری بود. به این شکل که هرکس پشت یک سیستم میشینه و از طریق پرتال سایت کارلسروهه وارد اکانت خودش میشه و امتحان میده. اکانت رو از زمان دریافت پذیرش میتونید خودتون بسازید که توی پذیرش راهنمایی کردن چطوری این کار رو بکنین. توی سالن امتحان هم مراقب ها همه ی مراحل رو قدم به قدم توضیح میدن و مطمئن میشن که همه وارد اکانت شده باشن. از این نظر جای نگرانی نبود.

امتحان شامل دو بخش لوکه و ریاضی بود که اول با لوکه شروع میشد. ۸ تا لوکه با تم های مختلف به ما دادند که هرکدوم وقت مشخصی داشت و بعد از اون تایم دیگه شما نمیتونستین به نوشتن ادامه بدین و خودش به صورت خودکار میرفت لوکه ی بعدی. نمره ی لوکه رو بلافاصله بعد از اتمام بخش به شما نشون میدند و فکر میکنم بالای ۶۷ درصد رو قبول میکنند.

بعد از اون چند دقیقه استراحت داشتیم و بخش دوم که ریاضی بود رو شروع کردیم. ریاضی سوالاتی با سطح بالاتر از حد معمول (به نسبت بقیه ی کالج ها) داشت و شیوه ی پاسخ گویی به صورت چند گزینه ای هست اما تعداد گزینه ها بسیار زیاده و شما امکان انتخاب چند تا رو به صورت همزمان دارید. فهرست مطالبی که در امتحان میاد و نمونه سوالات رو میتونین از سایت کالج پیدا کنید.

نتایج حدود ۴ روز بعد اعلام شد.


#تجربه_شخصی

#کارلسروهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی