کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کلامی با شما

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ق.ظ

حال سه سال و اندی از آغاز کار این گروه و  وبلاگ میگذره. از تمام دوستانی که در طول این مسیر به هم نوعان خود کمک کردند ،‌ممنونیم.

در طول این‌ سه سال هدف اصلی بنده و دوستانم کمک به دیگران بوده، به کسانی که هنوز در ابتدای راه بودند یا بین دوراهی به دنبال کمک می گشتند.
هدف ما تنها پاسخ به سوالات واضح و تکراری نیست بلکه بازنشر تجربه ها و استفاده و استناد به اونا در حل مشکلات اعضای گروه بوده و خواهد بود.به غیر از این به پیشنهاد دوستان از تجربه هایی که فرستاده شده آماری تهیه کردیم.(لینک) تا اولا فهمیدن حجم زیادی از تجربه ها رو آسون تر کنه و دوما در وقت برای خوندن این حجم از مطالب صرفه جویی بشه.
همونطور که میبینید تجربه ها نقش مهمی در این گروه بازی میکنن
مشکل یا معضل جدیدی که میبینیم بی اعتتایی به مهم بودن این تجربه هاست.
افرادی که از ابتدای راه، سوال هاشون رو در این گروه مطرح کردند و کمک گرفتن، حالا بعد از گرفتن ویزا یا قبول شدن امتحان ورودی حتی چند دقیقه وقت صرف نمیکنند تا از چیزایی که در این راه یاد‌گرفتند برای بقیه یادداشتی به جا بذراند.
پس!! برای ادامه این راه و کمک به کسانی که بعد از شما این مسیر رو پشت سر میذارند، اندکی از وقتتون رو صرف کنید برای پر کردن فرمی که تجربه ی لازمش رو دارید. با رفتن به بات گروه و کلیک روی ثبت تجربه‌ شخصی میتونید این‌ کار رو انجام‌ بدید.

 

Studienkollegbot@

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی