کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

امتحان G کورس هانوفر

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ

📍ارسالی از اعضای گروه

سلام!

من امتحان کالج هانوفر رو برای G کورس دادم. امتحان دو تا بخش داشت، یکی زبان که برای همه‌ی کورس‌ها مشترک بود، یکی دیگه هم امتحان فقط برای G کورس، که امتحانش مخلوطی از تاریخ، سیاست،ادبیات المان و lesen verstehen می‌شد. بخش lesen Verstehen راحت بود و شما باید متن رو می‌خوندید و جواب میدادید که سوالای نوشته شده توی متن بوده یا نه و اگه تو متن هست، معلوم می‌کردید. 

بخش سوالای سیاست و تاریخش هم با هم بود. یه متن با جای‌خالی که تاریخ و سیاست المان رو بعد از جنگ جهانی د‌وم توصیف می‌کرد و مثلا شما باید می‌نوشتید روز اتحاد دو آلمان اسمش چیه. (البته توی یه جدول پر از کلمه هست و شما باید از این جدول، جاهای‌خالی رو پر‌ کنید.) 

و سوال آخرش تاریخ‌های مهم (که توی امتحان این تاریخا بود: شروع جنگ جهانی اول، پایان جنگ جهانی دوم، انقلاب فرانسه، فرو ریختن دیوار برلین و اختراع ماشین بخار)  باید تاریخ‌هارو می‌نوشتید. که اینم توی یک جدول تاریخ‌ها رو داده و باید از اون پر می‌کردید. 

من خودم برای این بخش امتحان ویکیپدیا رو خوندم(ویکیپدیا به زبان آلمانی نه فارسی) و برای بخش سیاست غیر از ویکیپدیا یه سری فیلم از یوتیوب هم دیدم که به زبان ساده سیاست آلمان رو توضیح می‌دادن. 

برای بخش امتحان آلمانی هم Mut zur Lücke B2 رو کار کردم و امتحانش هم در همون سطح بود.


#تجربه_شخصی #هانوفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی