کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه آزمون ورودی گرایفسوالد

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ب.ظ

📌 ارسالی از اعضای گروه

دوستان سلام (M-Kurs)

امتحان هوقن داشت که یه اقایی همونجا دوبار میخوند و یه سری سوال صحیح و غلط رو باید علامت میزدین، تمام فرمت امتحان شبیه اون جیزی بود که تو سایتش بود.

در واقع شبیه یه امتحان B2 بود که بخش شفاهی نداشت.

برای بخش نوشتن هم باید یه تصویر مربوط به محیط زیست که یه تمبر بود موجوداش نصفشون استخوان بودن رو توصیف میکردین، سوال بعد یه جمله نوشته بود در مورد اینکه بگو برداشتت چیه.

اخرشم در مورد اینکه چه مشکلای محیط زیستی تو کشورت وجود داره و تو چیکار میکنی 

ریاضی ش واقعا اسون بود ، اصلا جای نگرانی نداشت ! چند تا سوال معادله ، چند تا تبدیل واحد ویه سوال زاویه و طول خط (هندسه) ، یکی دوتا مسئله

من تو ایران تا C1.2 خونده بودم گوته ، ولی اشتباهی ک کردم ٣ماه اخر که ایران بودم رو پازه کردم که خیلی بهم لطمه زد ، و اینکه قبول شدم به خاطر این بود که برا امتحان B1 و B2 م قبلا خودمو خوب اماده کرده بودم

برای آمادگی امتحان هم اگه نمونه سوال سایت رو حل کردین و کم بود ، کتابای ازمون ب٢ رو کار کنین :)

#تجربه_امتحان_کالج

#گرایفسوالد

#تجربه_شخصی

موفق باشین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی