کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه آزمون هانوفر و مونیخ

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ق.ظ

📍ارسالی از اعضای گروه


سلام!

من سه تا تجربه ی ازمون ورودی کالج دارم 

ترم قبل هانوفر

این ترم مونیخ و هانوفر

من با مدرک B1 امدم المان ولی تا حدود وسط های B2 رو خونده بودم و قبول نشدم قسمت زبان رو( ١٠٧ حداقل نمره بود من ٨٥ شدم)

اینجا رفتم کلاس زبان تا C1 

ازمون مونیخ رو هم قسمت زبان قبول نشدم

سه قسمت بود ازمون لوکه گرامر و لزن باید حتما توی هر سه بخش ٤٠٪؜ نمره رو بیارید زیر ٤٠٪؜ کلا رد میشید

برای قسمت ریاضیش من فقط نمونه جزوه خود سایت رو خونده بودم و کافی بود( نمره من از ٥٠ شد ٣٥ نمره ی قبولی ٢٤ بود)

برای این ترم هانوفر فقط Mut zur Lücke زرد رو نوشتم اونم نه همه اش اول نمونه های امتحان بعد از قسمت اخرش چندتا حل کردم 

به نظر من سطح امتحان از Mut zur Lücke یکم بالاتر بود 

متن ها راجع اب بدن/ شهر های صنعتی/ دوتا مخترع/ سیب زمینی  (یکی دیگه اش رو یادم رفته) بود

سوال ریاضیش اسون بود 

قسمت اول ضرب تقسیم و اینا بود بیشتر باید اولویت ها رو میدونستید که اول ضرب بعد جمع

بعد ی دوتا کسر بود با m و n y و توان باید ساده میکردیم

بعد معادله داشت 

3/y+1 + y+1/y-1 = y^2 -4/y^2 -1

اگه درست یادم باشع

بعد معادله و سه مجهول بود 

بعد ی دستگاه مختصات بود با سه تا خط باید معادله خط ها رو مینوشتیم

و قسمت اخر مساحت بود

 ی استوانه بود وسطش ی مکعب مستطیل این فضای بین اینا رو میخواست ارتفاع ٦ قطر دایره ٦ قطر مربع ٢

امتحان ١٢:٣٠ تموم شد 

امیدوارم مفید باشه 

و همه مون قبول بشیم


#تجربه_شخصی #هانوفر #مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی