کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه آزمون لایپزیش

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ق.ظ

📍ارسالی از اعضای گروه


سلام من اول März امتحان ورودی کالج لایپ زیش برای m کورس دادم و قبول شدم.امتحان دو بخش داره،لوکه تست و ریاضی. ریاضی واقعا آسونه و پیچیده نیست تنها مباحثی که خود کالج قبل امتحان برای بخش ریاضی میده با تمرین کردن مسلط بشید،من برای ریاضی کتاب خاصی کار نکردم فقط نمونه سوال توی اینترنت حل کردم.بخش Lücketest امتحان لایپ زیش ۵ تا لوکه ۳۰ تایی بود در کل ۱۵۰ تا لوکه در ۳۰ دقیقه.لوکه ها در حد b2 بودند ولی زیاد سخت نبودند ،در امتحان لایپ زیش مدیریت زمان خیلی مهم بود.من قبلا لوکه با زمان خیلی کار کرده بودم و خوب تونستم زمان را سر جلسه مدیریت کنم و سه دور از روی جوابام خوندم.مهم اینه که کلن سطح زبانتون خوب کنید و در کنارش لوکه تست کار کنید.من کتاب لوکه تست b1 و b2 حل کردم و با نمونه سوال های کالج های مختلف.هر روز برای دایره لغاتم یک متن میخوندم و در کنارش هوقن و گرامر c1 و اشقایبن کار میکردم.در آخر هیچ وقت از تلاش کردن دست برندارید و امید داشته باشید.موفق باشید

#تجربه_شخصی 

#لایپزیش

#Leipzig

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی