کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه کالج ماربورگ

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۳ ب.ظ

📌 ارسالی از اعضای گروه


از اونجایی که ابهامات زیادی راجع به گ کورس وجود داره . تصمیم گرفتم تجربه ی شخصی خودم رو راجع به امتحان گ کورس ماربورگ بگم . امتحان دو بخش داره اول لزن. لزن که من امتحان دادم کاملا با اون چیزی که توی سایت کالج هست نسبتا متفاوت بود و سخت تر بود. دوتا متن بود که اولی سخت بود و راجع به برشت و انواع تئاتر کلاسیک و ... بود و یک صفحه ی کامل بود . متن دوم نصف صفحه متن بود با موضوع سیاست و بعد یه متن دیگه داده بود که باید جاهای خالیش رو پر میکردیم . نکته حائز اهمیت اینه که اصلا چیزی تشریحی نداشت ، جای خالی بود و درک مطلب . لوکه اش هم در حد آ دو بنظر من. خیلی آبکی بود و با کامیپوتر بود. من بار اولی بود که کالج امتحان میدادم و ۵ تا پذیرش دیگه هم دارم که دیگه شرکت نمیکنم. موت زور لوکه ب۱ رو من یبار نصفه حل کردم. تا ب۱ پلاس خونده بودم ولی متن خیلی زیاد خوندم من تقریبا هرروز یک تکست از 

Planet wissen oder Wissenschaft.de خوندم و یک تکست هم هرروز مینوشتم. امیدوارم همگی موفق باشید!

#تجربه_شخصی 

#ماربورگ



📌 ارسالی از اعضای گروه

سلام به همه

اول راجب ویزا بگم که ویزای من نزدیک ۶ ماه طول کشید چون چند روز از‌ امتحان هانوفر گذشته بود و تا ترم بعد کلی فاصله بود.تو این فاصله سفارت از من پذیرش جدید، انگیزه نامه جدید و در نهایت مدرک ب۲ خواستن(که همه رو هم بردم براشون)

در نهایت ویزا رو گرفتم.

اینجا امتحان هانوفر دادم به محض رسیدن که قبول نشدم.

بعد از اون کلاس زبان رو شروع کردم توی هانوفر(Bildungsverein)که واقعا راضی بودم و توی امتحان کالج خیلی به دردم خورد.اولین امتحان ورودی ای که این ترم  دادم ام کورس ماربورگ بود که قبول شدم و دیگه امتحان دیگه ای تا حالا شرکت نکردم.

چیزی که به من کمک کرد خوندن گرامر‌ و موت زور لوکه ۱ بود.

یه نکته هم اینکه بخش زبان امتحان ماربورگ با کامپیوتره ولی کار سختی نیست.من تا قبل امتحان با کیبورد آلمانی کار نکرده بودم ولی میشه راحت تایپ کرد.فقط باید زمان رو مدیریت کرد که بتونین تکستارو دوره کنید و لوکه هایی که اول نتونستید کامل کنید رو با دقت بیشتر روش وقت بذارین.

توی‌ ماربورگ یه میز‌ جدا گذاشته بودن برای کسایی که تست داف ۴ یا د اس‌ های ماربورگ رو داشتن.فکر میکنم از بخش زبان معاف میشدن البته دقیق یادم نیست.

با آرزوی موفقیت برای همه


#تجربه_امتحان_کالج

#ماربورگ

#aufnahmetest

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی