کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

مجموعه ای از نتایج ویزا

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ب.ظ


 Update: 29, April 2019

لیست پایین نتایج اعضای گروه هستش که برامون ارسال کردن!


1)تاریخ مصاحبه: (روز/ماه/سال):27/10/2018

2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :14/02/2019

3)سن و رشته تحصیلی: 22- Biologie 

4) تاریخ امتحان :19/02/2019

5)درخواست ویزا برای کدام کالج: Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg

6)درخواست ویزا مربوط به اداره مهاجرت کدام شهر :Halle

7)مدرک زبان:B1

8)معدل کل دیپلم:15:83

9)معدل کل پیش دانشگاهی:19.23

10)در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله

11)آیا گواهی قبولی کنکور داشتید؟ بله

12)آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ بله

13)آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر

14)توصیه یا توضیحات :

سلام، 

من در طی مسیر خیلی مشکلات داشتم، ولی خب یکی یکی به شکل عجیب غریبی حل شدن من میخوام به صورت خلاصه از تجربم براتون بگم،

من زبانم رو شروع کردم و خودم رو برای امتحان زبان میخواستم آماده کنم که وقتا یک ساله شد و برنامه هام نظمشون لطمه خورد، و به همین خاطر یه وقفه افتاد توی زبان خوندنم و بعد از چند ماه امتحان ب ١ دادم و قبول شدم بعد از اون کارام رو کردم و منتظر وقت مصاحبه بودم، ولی با این وجود کلاس زبان از دوباره ثبت نام کردم و دوره ب٢ رو از دوباره رفتم، بعد مصاحبه یه نقصی خوردم و بعد رفع نقصی از سفارت بهم زنگ زدن ویه خانوم به زبان آلمانی بهم گفتن که زبان در این مسیر خیلی مهمه و ما میخوایم بدونیم شما چیکار داشتید میکردید بعد از قبولی امتحان ب١ و ١٠ روز مهلت دادن و ازم خواستن که بهشون مدرک و گواهی یا هرچیزی که به کلاس زبان آلمانی بعد از امتحان مربوط میشه ارئه بدم.

بعد از ارائه گواهی شرکت در کلاس کلا ٥ هفته مونده بود به امتحان کالجم ، که یک هفته قبل از امتحانم با سفارت تماس گرفتم و گفتن که به این ترم نمیرسی و من چیزی نمیبینم که توضیح بدم! و ٥ روز قبل امتحانم اسمم توی پی دی اف اومد.

من تو این مدت خیلی جا شک کردم و حتی ناامید شدم که میشه یا نه، ولی شما نکنید و به جاش تلاشتون رو بیشتر کنید.

موفق باشید



1)تاریخ مصاحبه: 21.06.2016
2) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : 13.07.2016 سایت
3) سن و رشته تحصیلی: 22 کالج t-kurs
4) تاریخ امتحان : 13.08.2016
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟  خیر
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)توصیه یا توضیحات اضافی: من این‌متنو تو ی وبسایت خوندم و‌فکر میکنم‌کاملا درست میگه: چند تا نکته میگم بد نیست من خودم خیلی ادم استرسی هستم در طول مدت انتظار برای ویزا خیلی فکر و خیال میکردم.فکر میکنم این افکار بخاطر جو سازی و صحبت های دیگران باشه به نظر من همه چیز روتین و روی برنامه هست از لحظه ای که مصاجبه میکنی که خیلی ساده است اما انقد استرس ایجاد میکنن که ناخداگاه همه برنامه های ادم به هم میریزه به نظر من تمام این پروسه خیلی ساده و منظم هست تو این مدت تنها راه اینه که ادم مسافرت بره یا اینکه خودشو مشغول خوندن زبان یا دیدن فیلم بکنه چون سخت میگذره و اینم بگم به قول دوستان پروسه ویزا برای هر کس متفاوته و اگر مدارک کامل باشه دلیلی نداره برای ریجکت شدن اینم بگم چون نامه پذیرش من از هانوفر دیر رسید من درخواست ویزام را با دانشگاه بوخوم دادم همون دانشگاهی که خیلی از دوستان میگن ویزا نمیشه یا 50-50 هست به نظرم این صحبت کاملا غلطه امیدوارم همه دوستان این دوران رو بگذرونن و بدونن که بدون توجه به حرف دیگران کار خودتون را انجام بدید.

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: 10.05.2016
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :  اول تلفن زدن بعد سایت نسون داد، ٣ یا ٤ هفته بعد از مصاحبه هم ویزام اومد
3) سن و رشته تحصیلی: ٢١، ریاضی
4) تاریخ امتحان : 25.07
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟خیر
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ بله
8)توصیه یا توضیحات اضافی:  نمیدونم چی باید بنویسم
ولی ٥ ترم اینجا دانشگاه وفته بودم و به سفارت اعلام کردم

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: ۹ تیر ۹۵
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : ٤ هفته بعد سایت
3) سن و رشته تحصیلی: ٢١، تجربی
4) تاریخ امتحان : ۱۳سپتامر۲۰۱۶،،،۲۳شهریور
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ چیزی نپرسیدن منم چیزی نگفتم
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟خیر
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)توصیه یا توضیحات اضافی:  دانشگاه نرفتم چیزیم نگفتم

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه:
۱۲ اردیبهشت ۹۵

2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت):
۱۴ خرداد ۹۵، سایت

3) سن و رشته تحصیلی:
۲۱ سال - مکانیک-دارمشتات

4) تاریخ امتحان :
۵تیر ۹۵

5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟
من دانشجوی ترم ۶ بودم که خارج شدم، برای مصاحبه ۱سال سابقه کار بردم و توی مصاحبه ازم پرسیدن که آخرین مدرکتون پیش دانشگاهیه؟ گفتم بله. و حرفی از گپ نبود.

6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟
خیر

7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟
خیر

8)توصیه یا توضیحات اضافی:
بنظرم انگیزه نامه اگر خیلی خوب باشه، میتونه گپ تحصیلی رو هم جبران کنه.
من گپم ۳سال بود فقط ۱سال گواهی کار غیر مرتبط بردم و مدرکی هم از دانشگاه ارائه ندادم.
 
#ویزا



1)تاریخ مصاحبه:
۱۳ اردیبهشت ۹۵

2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت):
۱۰خرداد ۹۵، سایت

3) سن و رشته تحصیلی:
۲۰ سال - شیمی - دارمشتات

4) تاریخ امتحان :
۵تیر ۹۵

5) در صورت وجود گپ تحصیلی  آیا به سفارت اعلام کردید؟
گپ داشتم، اعلام نکردم

6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟
خیر

7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟
خیر

8)توصیه یا توضیحات اضافی:
 تو ایران هم دانشگاه (سراسری) رفته بودم ۵ ترم (حدود ۳ سال) و به سفارت اعلام نکردم. گواهی کار ۹ ماهه مرتبط داشتم. رشته ی پذیرش ام کاملا متفاوت با رشته ی قبولی کنکورم بود.

 #ویزا



1)تاریخ مصاحبه: 10.7.2015
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت): 14.8.2015
3) سن و رشته تحصیلی: 19 زیست شناسی هانوفر
4) تاریخ امتحان: 13 september
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)توصیه یا توضیحات اضافی: دوستان اگر اینجا کسی هنوز هست که سفارت نرفته باشه، دقت کنید که توی فرم ویزا Aufenthaltsort یا خالی بگذارید یا حتما توی شهر خود کالج بنویسید نه حتی شهر نزدیک، در غیر این صورت احتمال اشتباه زیاده

#ویزا




1)تاریخ مصاحبه: ١٢.۶.۲۰۱۵
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : ٢٨.
3) سن و رشته تحصیلی: ٢٥، تجربی
4) تاریخ امتحان :٣٠ اگوست
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ بله
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)توصیه یا توضیحات اضافی: به اول بارکد من توی لیست، ٠٠٠ً ً اضافه شده بود و من ٠٠٠ ها رو چک نمیکردم.



1)تاریخ مصاحبه: 11/07/2015
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :23/08/2015
3) سن و رشته تحصیلی: 21 mkurs
4) تاریخ امتحان :30 August
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ به اداره مهاجرت ایمیل زدم
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)توصیه یا توضیحات اضافی:1)من قبولی کنکور نداشتم و مشکلی پیش نیومد برای گرفتن ویزا
2)1سال که پیش دانشگاهی بودم،2سال برای کنکور خوندم،1سال هم زبان،فقط افیسر ازم پرسید این سال ها چیکار میکردی منم گفتم برای کنکور میخوندم امسال که شرایطم اوکی شد زبان خوندم اونم گفت اوکی.اصلا سوال پیچم نکرد.
3)ایمیل که زدم اداره مهاجرت گفت مدارک فرستادیم زنگ زدم سفارت گفتن داره بررسی میشه منم چون 1هفته وقت داشتم رفتم تهران حضوری بگیرم که گفتن اصلا مدارکت به ما نرسیده ولی فرداش زنگ زدن که بیا ویزات رو بگیر

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: 31 July
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :28 August
3) سن و رشته تحصیلی:20 mkurs
4) تاریخ امتحان :30 August
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ به اداره مهاجرت ایمیل زدم
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)دانشگاههای اقدام شده:هاله و گرایفزوالد
9)معدل:دیپلم ۱۸.۴۷ و پیش دانشگاهی ۱۸.۵۳
10)مدرک زبان:B1
11)دانشگاههایی که پذیرش دادن:هاله و گرایفزوالد
12)مدت زمان مصاحبه تا دریافت ویزا:۴ هفته
13)مدت زمان از ارسال مدارک تا دریافت پذیرش:تقریبا ۶ هفته
14)قبولی کنکور سراسری:بله
15)توصیه یا توضیحات اضافی:
برای ویزاتون از اداره خارجی هم پیگیری کنید و از سفارت هم تا حدودی .چون سفارت هربار پیگیری شما رو مینویسه(تا یه حدی خوبه اما بیش از حد اثر سوء داره).اگه رزومه خوبی هم دارید حتما کاملش کنید چون بی تاثیر نیست.مدت فاصله زمانی که بود هم سرباز بودم و سر مصاحبه آفیسر ازم پرسید که از چه تاریخی تا چه تاریخی سرباز بودم.

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: ١٦ نوامبر
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) ٤ژانویه ۲۰۱۵ سایت
3) سن و رشته تحصیلی: ٢٥ mkurs
4) تاریخ امتحان :١٤ ژانویه ۲۰۱۵  فرانکفورت
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله ٦ سال گپ داشتم
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ به اداره مهاجرت ایمیل زدم و چون دیر شده بود رفتم سفارت
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ بله دوبار

3)ایمیل که زدم اداره مهاجرت گفت جواب رو فرستادیم تهران چند هفته منتظر شدم خبری نشد داشت دیر می شد خودم رفتم سفارت گفتن بلیط بیار بردم فرداش شماره پرونده ام تو لیست بود

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: ۶نوامبر ۲۰۱۶
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) ۵ژانویه؛تلفنی
3) سن و رشته تحصیلی: ۲۰ mkurs
4) تاریخ امتحان :۱۳ فوریه ۲۰۱۶ مونیخ
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟خیر
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟خیر
8)۲سال گپ داشتم،۲بار کنکور دادم و ۱سال هم زبان میخوندم.پرسید گپ برای چیه؟همینو گفتم مشکلی هم نبود



1)تاریخ مصاحبه:  ٢٨ اگوست ۲۰۱۶
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : ۱۴ دسامبر ۲۰۱۵. تلفنى
3) سن و رشته تحصیلی: ٢١ - ام کورس
4) تاریخ امتحان : ٢ مارس
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ نه نگفتم
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه 
ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید
بله به سفارت زنگ زدم ٨ بار😐
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه 
اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟
8)توصیه یا توضیحات اضافی:--

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: ١٦ نوامبر ۲۰۱۶
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) ٤ژانویه ۲۰۱۶ سایت
3) سن و رشته تحصیلی: ٢٥ mkurs
4) تاریخ امتحان :١٤ ژانویه ۲۰۱۶  فرانکفورت
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله ٦ سال گپ داشتم
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ به اداره مهاجرت ایمیل زدم و چون دیر شده بود رفتم سفارت
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ بله دوبار

3)ایمیل که زدم اداره مهاجرت گفت جواب رو فرستادیم تهران چند هفته منتظر شدم خبری نشد داشت دیر می شد خودم رفتم سفارت گفتن بلیط بیار بردم فرداش شماره پرونده ام تو لیست بود

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: ۶نوامبر ۲۰۱۶
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) ۵ژانویه؛تلفنی
3) سن و رشته تحصیلی: ۲۰ mkurs
4) تاریخ امتحان :۱۳ فوریه مونیخ
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟خیر
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟خیر
8)۲سال گپ داشتم،۲بار کنکور دادم و ۱سال هم زبان میخوندم.پرسید گپ برای چیه؟همینو گفتم مشکلی هم نبود.

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: 23.11.2016
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :8.1.2017(سایت)
3) سن و رشته تحصیلی: MKurs,20
4) تاریخ امتحان : 31.01.2017
5)برای کدام کالج:Jena
6)مدرک زبان:B1
7)در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ گپ تحصیلی نداشتم
8) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ خیر
9) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ بله
10)توصیه یا توضیحات اضافی: -

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه:  16 نوامبر 2016
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : هیچکدوم زوری 😂
3) سن و رشته تحصیلی:  G Kurs 20
4) تاریخ امتحان : 31 ژانویه
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ گپ رو با مدارک کاری و زبان خوندن پر کردم
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ اووووو تا دلتون بخواد با هر جفتش
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)توصیه یا توضیحات اضافی: اگه جواب سر بالا بهتون دادن پیگیر شین خالی ببندین یجوری برین تو سفارت پیگیر کار شین من جوابم 1 ماهه اومده و سفارتم زنگ میزدم میگفتن زیر دست کنسوله مثبت هم هست این زیر دستش کجاش میشد نفهمیدم ... دیگه 2 3 بار حضوری رفتم گرفتم البته بخاطر 5 دقیقه گفت برو فردا بیا بگیر

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: 30.10.2016
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :01.02.2017 - هیچکدوم. با پیگیری های زیادی که انجام دادم
3) سن و رشته تحصیلی: MKurs - 22
4) برای کدام کالج: ماربورگ
5) تاریخ امتحان : 14.01.2017
متاسفانه ویزای من به تاریخ امتحان نرسید ولی افیسر بهم گفت تاریخ امتحانت مهم نیست. ویزات اوکی شده و هرتاریخی بگی برات میزنیم. هیچ پذیرش جدید یا نامه ی تمدید هم ازم نخواستن.
6)مدرک زبان: B1
7)در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟
گپ تحصیلیم ۲سال بود که درمصاحبه فقط پرسید چیکارمیکردی این مدت که منم گفتم برا کنکور میخوندم. چیزی دیگه نخواست و منم چیزی اضافه نگفتم
8) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟
اداره مهاجرت مکاتبه کردم ولی بهم گفتن جواب مشخصی نمیتونیم بدیم و برای پیگیری ویزاتون  به سفارت مراجعه کنید
با وجود گذشت ۱۰هفته از مصاحبم، به سفارت مراجعه کردم و تاکیید کردم که تنها یک هفته دیگه تا امتحانم زمان هست، ولی فایده ای نداشت و من به امتحان نرسیدم. بعدازین هم ۴ بار دیگه مراجعه کردم و دراخرین بار حضوری بهم گفتن ویزات امادس.
9) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
10)توصیه یا توضیحات اضافی:
 برای پیگیری کاراتون کم نذارید و تا اونجاکه میتونید پیگیر پروندتون باشید
به امید خدا همه ی بچه های این گروه به موفقیتی که باب میلشونه دست پیدا کنن🙏



1)تاریخ مصاحبه: 19دسامبر
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : 8 فوریه
3) سن و رشته تحصیلی: 20 تی کورس(عمران)
4) تاریخ امتحان :13 فوریه
5)برای کدام کالج: کارلسروهه
6)مدرک زبان:b1+گواهی شرکت در کلاس b2
7)در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟با گواهی کار پر کردم
8) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ بله سه بار
9) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
10)توصیه یا توضیحات اضافی:
۸هفته فاصله امتحان تا مصاحبم بود
تا هفته ۵ به اداره مهاجرت ایمیل زدم گفت مدارکت نرسیده
زنگ زدم سفارت گفتن مدارکو فرستادیم ولی اداره مهاجرت گفت نرسیده باز!!
یه هفته بعد گفت ویزات موافقت شده فرستادیم سفارت
منم دو سه روز وقت داشتم تا امتحان رفتم سفارت چک کردن اومده بود

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه:18دسامبر 2016
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : 6فوریه-  سایت (از 2 فوریه آماده بوده)
3) سن و رشته تحصیلی: 19 ام کورس
4) تاریخ امتحان :2 مارچ
5)برای کدام کالج: هانوفر
6)مدرک زبان:b1
7)در صورت وجود  گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ندارم
8) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ خیر
9) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ بله
10)توصیه یا توضیحات اضافی:

#ویزا



تاریخ مصاحبه:۱۷ آذر ۹۵
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) : خودم زنگ زدم سفارت.گفت ۱۰ روز پیش اومده.نمیدونم چرا توی سایت نبوده
3) سن و رشته تحصیلی:ام کورس-۲۳ سال
4) تاریخ امتحان :
 ۱۲ اسفند ۹۵
5) در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ گپ رو با مدارک کاری و زبان خوندن پر کردم
6) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟به اداره ی مهاجرت هانوفر میل زدم گفت پرونده ات در دست بررسیه اما نمیتونیم بهت بگیم شرایطش چطوره.با سفارت المان در تهران تماس بگیر
7) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
8)توصیه یا توضیحات اضافی: اگه جواب سر بالا بهتون دادن پیگیر شین خالی ببندین یجوری برین تو سفارت پیگیر کار شین‌.اگر خواستید تماسبگیرید ناامید نشبد ک همش اشغاله یا برنمیدارن.من ۱:۳۰ پشت سر هم زنگ زدم

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: ٢٩ دسامبر ٢٠١٦
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :١٩  فوریه ٢٠١٧ اول حضورى رفتم گفتن اوکیه و بعد تماس گرفتن)  3)سن و رشته تحصیلی: ٢١ کالج ام کورس
4) تاریخ امتحان :٢١ فوریه
5)برای کدام کالج: هاله
6)مدرک زبان:b1
7)در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
8) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ خیلى زیاد .، اداره مهاجرت درست جوابگو نبود حتى موقعى که دوستم حضورى برام پیگیرى میکرد  و یا زمانى که خودم زنگ زدم و به زور حرف میزدم و سه بار حضورى رفتم سفارت و سه بار هم تلفنى پیگیرى کردم هر کدوم یه چیزى میگفت یکى میگفت فرستادیم اون یکى میگفت نفرستادن یکى میگفت زیر دست کنسوله . خیلى خلاصه اذیت شدم
9) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ خیر
10)توصیه یا توضیحات اضافی: خلاصه خیلى پیگیر باشین .. من از اعضاى این گروه که حالا دوستام هستن بابت راهنماییشون واسه نحوه پیگیرى ممنونم.

#ویزا



1)تاریخ مصاحبه: 28  Dec
2 ) تاریخ اعلام نتیجه ویزا (تلفنی یا سایت) :20 Feb
3) سن و رشته تحصیلی: 25 کالج ام کورس
4) تاریخ امتحان : 2 März
5)برای کدام کالج: hannover از طریق دانشگاه  Göttingen
6)مدرک زبان:b1
7)در صورت وجود گپ تحصیلی آیا به سفارت اعلام کردید؟ بله
8) آیا در طول انتظار برای ویزا مکاتبه ای با اداره مهاجرت/ سفارت داشتید؟ بله
9) آیا تا بحال به کشورهای اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن سفر داشتید؟ بله
10)توصیه یا توضیحات اضافی:  لیسانس شیمی دارویی داشتم و به سفارت هم گفتم ولی روز مصاحبه از من مدرک لیسانسمو خواست نقصی بهم زدن بعد ١٠ روز تحویل  دادم .  انگیزنامه ام از نظر خودم قوی بود و گواهی کار مرتبط به دندانپزشکی داشتم.

#ویزا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی