کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

کالج ها در آلمان

اطلاعات کلی برای پذیرش لیسانس و کالج در آلمان

تجربه پیگیری ویزا

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ب.ظ

📍ارسالی از اعضای گروه


با سلام،

یه مشکل اصلی که من باهاش مواجه بودم گرفتن ویزا بود که تصمیم گرفتم تجربه خودم رو با شما در میون بزارم خود من خیلی دیر ویزام اومد و خب استرس بالایی هم داشتم چون دوستم دقیقا با شرایط من و اینکه زودتر هم دیفر برده بود ویزاش نیومده بود و اون هم استرس داشت تا اینکه شماره پرونده منو زدن که برم ویزا رو در تاریخ مشخص بگیرم و هنوز مال دوستم نیومده بود روزی رفتم توی سفارت گفتن شماره پاسپورت شمارو سفارت اشتباه فرستاده برای اداره مهاجرت و باید اصلاح بشه و گفتن تا 3 یا 4 روز دیگه ما به شما خبر می دیم که کی بیایید ویزاتون رو بگیرید اون روز پنجشنبه بود و رسما کار ما می افتاد برای هفته بعدش من خودم به اداره مهاجرت ایمیل زدم و جویایی پرونده شدم گفتن مشکل اصلاح شده و به تهران فرستاده شده سفارت هم به من زنگ نزده بود با این حال خودم 2 شنبه رفتم سفارت و چون هنوز شماره پرونده داخل لیست بود اجازه ورود داشتم و تونستم ویزا رو همون روز بگیرم گفتن ساعت 1:30 بیایید برای ویزا همونجا از باجه صندوق پرسیدم دوست من با شرایط من ویزاش نیومده چیکار می شه کرد گفت فقط ایمیل که خب اون رو هم یا اصلا جواب نمی دن یا دیر و با پاسخ های کلیشه ای . ساعت 1:30 که رفتم ویزا رو بگیرم وقتی پاسپورت و ویزا رو تحویل گرفتم به اون اقا گفتم که دوستم با شرایط من هنوز ویزاش نیومده(البته اون تی بود و من ام در نتیجه امتحان اون زودتر بود دقیقا پسفردای اون روزی که من ویزا رو گرفتم)گفتم ایمیل و زنگ هم زدیم کسی جواب نمی ده گفت شماره پروندش رو داری گفتم اره گفت بیرون منتظر باش وقتی پیدا کردی بیا تو دوباره.وقتی پیدا کردم شماره رو رفتم داخل شماره رو داخل سیستم زد گفت فلانی گفتم اره گفت من فقط می تونم بگم مراحل اخر کارشون هست گفتم اخه این فرد با من اقدام کرده و پس فردا امتحان داره اگه می شه بررسی کنید گفت ببینم چی می شه و رفتم همون روز عصر به دوستم زنگ زدن که فردا با بلیت بیا ویزات رو بگیر و گرفت و به امتحان هم رسید.


#تجربه_شخصی

#پیگیری_ویزا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی